RNDr. Jiří Lošťák, Ph.D.

Manažer | Ústav marketingu a multimédií

  • Studium: Vysoké učení technické v Brně, Univerzita Palackého v Olomouci, Vysoká škola Baňská – Technická univerzita Ostrava
  • Nejvyšší dosažený titul: Ph.D. v oboru Podniková ekonomie a management (2017)
  • Aktuální Excelence: obchod a marketing (budování obchodních sítí, tuzemská a zahraniční expanze)
  • Akademická praxe mimo MVŠO: od 2020 přednáší na VŠB TU Ostrava na Ekonomické fakultě předměty Obchodní strategie,
    Řízení nákupu a Marketingový výzkum
  • Business praxe: obchodní ředitel Nakladatelství FIN Olomouc (naučná a vzdělávací literatura, učebnice, slovníky); ředitel veletržní agentury BODYFIT; obchodní ředitel firmy Morávia FLEXOPER (střešní krytiny); ředitel Maloobchodní sítě BALA – síť prodejen potravin; CAM pro Moravu – firmy ATOS BOHEMIA (slaný a sladký snack, první výhradní dovozce Pokémonů do ČR a SR);
    obchodní ředitel Vinných sklepů Lechovice a od roku 2004 dosud majitel a poradce poradenské kanceláře FRANCHISING LOSTAK.CZ
    se specializací na vývoj, správu a řízení franchisových sítí v regionu SEE
  • Cílená Excelence: výzkum v oblasti franchisingu v regionu SEE
  • Vědecká a publikační činnost: je autorem a spoluautorem publikačních výstupů zaměřených na problematiku franšíz

Kontakt

jiri.lostak@mvso.cz
kancelář B2.433

Konzultační hodiny

k dispozici v IS MVŠO