RNDr. Jiří Lošťák, Ph.D.
Manažer | Ústav marketingu a multimédií
- Studium: Vysoké učení technické v Brně, Univerzita Palackého v Olomouci, Vysoká škola Baňská – Technická univerzita Ostrava
- Nejvyšší dosažený titul: Ph.D. v oboru Podniková ekonomie a management (2017)
- Aktuální Excelence: obchod a marketing (budování obchodních sítí, tuzemská a zahraniční expanze)
- Akademická praxe mimo MVŠO: od 2020 přednáší na VŠB TU Ostrava na Ekonomické fakultě předměty Obchodní strategie,
Řízení nákupu a Marketingový výzkum - Business praxe: obchodní ředitel Nakladatelství FIN Olomouc (naučná a vzdělávací literatura, učebnice, slovníky); ředitel veletržní agentury BODYFIT; obchodní ředitel firmy Morávia FLEXOPER (střešní krytiny); ředitel Maloobchodní sítě BALA – síť prodejen potravin; CAM pro Moravu – firmy ATOS BOHEMIA (slaný a sladký snack, první výhradní dovozce Pokémonů do ČR a SR);
obchodní ředitel Vinných sklepů Lechovice a od roku 2004 dosud majitel a poradce poradenské kanceláře FRANCHISING LOSTAK.CZ
se specializací na vývoj, správu a řízení franchisových sítí v regionu SEE - Cílená Excelence: výzkum v oblasti franchisingu v regionu SEE
- Vědecká a publikační činnost: je autorem a spoluautorem publikačních výstupů zaměřených na problematiku franšíz
Kontakt
jiri.lostak@mvso.cz
kancelář B2.433
Konzultační hodiny
k dispozici v IS MVŠO