doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D.
Odborný garant, akademický pracovník | Ústav managementu a marketingu
doc. Ing. Roman Kozel, Ph.D. se odborně zaměřuje zejména na problematiku marketingového výzkumu. Je například hlavním autorem publikací Moderní marketingový výzkum a Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. K dalším oblastem jeho odborného působení patří marketingové a strategické řízení. Absolvoval magisterské a doktorské studium na VŠB – Technické univerzitě v Ostravě, kde také habilitoval. Je školitelem ve studijním programu doktorského studia Řízení systémů v oblasti nerostných surovin. Působí v redakčních radách odborných časopisů, provádí recenzní činnost pro vědecké časopisy i pro doktorské řízení. Je autorem více než 20 registrovaných publikací v databázi Web of Science, které dosáhly více než 80 registrovaných citací, citační H index 6. Další publikace a citace jsou registrované např. v databázi Scopus.
Kontakt
roman.kozel@mvso.cz
+420 587 332 378
kancelář B2.330
Konzultační hodiny
Čtvrtek: 13:30 – 15:00
Věda a výzkum
Projekty
Publikační činnost