PhDr. Jan Lavrinčík, Ph.D.

Akademický pracovník | Ústav marketingu a multimédií

  • Studium: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
  • Nejvyšší dosažený titul: Ph.D. v oboru Pedagogika se zaměřením na ICT (2014)
  • Aktuální Excelence: Podnikatel 21. století – ICT Apple technologie, 2D a 3D modelační software, produktový design, speciální odborný konzultant pro organický obsah a růstové strategie pro sociální sítě Facebook, Instagram, TikTok, obchodování na burze, know-how v oblasti start-up, digitální marketing
  • Akademická praxe mimo MVŠO: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Katedra technické a informační
    výchovy – externí spolupráce 2009 - 2017 (výuka předmětů zaměřených na programování ve Visual Basic, projekty)
  • Business praxe: Avantea s.r.o. - projekt Aplikace na Maximum (vzdělávací aplikace pro iPad), autor vzdělávacího obsahu;
    Obleon s.r.o. - divize Angelina Design (designové doplňky za dřeva a epoxidové pryskyřice), pozice Chief Design Officer
    (navrhování designu nových produktů, materiály, výrobní technologie, prototypování)
  • Cílená Excelence: Podnikatel 21. století – Start-up, know-how v oblasti výrobních technologií a produktového designu, sociálních sítí
    a obchodování na burze
  • Vědecká a publikační činnost: je autorem a spoluautorem publikačních výstupů zaměřených na problematiku Smart Health Care Innovations

Kontakt

jan.lavrincik@mvso.cz
kancelář K2.221

Konzultační hodiny

k dispozici v IS MVŠO

Věda a výzkum

Projekty
Publikační činnost