PhDr. Jan Lavrinčík, Ph.D.
Akademický pracovník | Ústav marketingu a multimédií
- Studium: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
- Nejvyšší dosažený titul: Ph.D. v oboru Pedagogika se zaměřením na ICT (2014)
- Aktuální Excelence: Podnikatel 21. století – ICT Apple technologie, 2D a 3D modelační software, produktový design, speciální odborný konzultant pro organický obsah a růstové strategie pro sociální sítě Facebook, Instagram, TikTok, obchodování na burze, know-how v oblasti start-up, digitální marketing
- Akademická praxe mimo MVŠO: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Katedra technické a informační
výchovy – externí spolupráce 2009 - 2017 (výuka předmětů zaměřených na programování ve Visual Basic, projekty) - Business praxe: Avantea s.r.o. - projekt Aplikace na Maximum (vzdělávací aplikace pro iPad), autor vzdělávacího obsahu;
Obleon s.r.o. - divize Angelina Design (designové doplňky za dřeva a epoxidové pryskyřice), pozice Chief Design Officer
(navrhování designu nových produktů, materiály, výrobní technologie, prototypování) - Cílená Excelence: Podnikatel 21. století – Start-up, know-how v oblasti výrobních technologií a produktového designu, sociálních sítí
a obchodování na burze - Vědecká a publikační činnost: je autorem a spoluautorem publikačních výstupů zaměřených na problematiku Smart Health Care Innovations
Kontakt
jan.lavrincik@mvso.cz
kancelář K2.221
Konzultační hodiny
k dispozici v IS MVŠO
Věda a výzkum
Projekty
Publikační činnost