Vychováváme odborníky, kteří ovládnou svět inovací a businessu. Bez manažerských dovedností, plánování, znalosti psychologie nebo komunikačních dovedností by to ale nešlo. Staňte se jedním z nás a načerpejte nové znalosti od úspěšných podnikatelů nebo manažerů. Chcete studovat cestovní ruch, sníte o práci ve veřejné správě nebo vás zajímá marketing? Vyberte si z nabídky zaměření a upravte si studium na míru přesně podle vašich představ.
Výběr studijní profilace dává studentům možnost úzce se specializovat na konkrétní tématiku vycházející ze studijního programu Ekonomika a management a věnovat se detailněji oblastem, které je zajímají. Na základě splnění profilačních předmětů obdrží studenti certifikát dokládající jejich profesní způsobilost a kompetence v dané oblasti. Certifikát mohou studenti obdržet již v průběhu studia.
PODNIKÁNÍ
A STARTUPY
Pro budoucí podnikatele, kteří chtějí načerpat know-how od odborníků z praxe.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
Pro všechny komunikativní studenty, kteří se chtějí stát HR manažery.
ÚČETNICTVÍ A PODNIKOVÉ FINANCE
Pro budoucí finanční ředitele, kteří ví, že účetnictví není jen práce s kalkulačkou.
RODINNÉ
PODNIKÁNÍ
Pro všechny, kteří se chtějí vzdělávat v ekonomice a managementu rodinných firem.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Pro budoucí manažery, kteří hledají ideální uplatnění ve veřejném sektoru.
PR A MARKETING
Pro kreativce a milovníky sociálních sítí, kteří chtějí, aby jejich práce byla vidět.
Economics and Management
Zajímá vás, jak se chovají zákazníci nebo jak funguje firma v mezinárodním měřítku? Odpovědi na tyto otázky se dozví každý uchazeč o studium anglického studijního programu Economics and Management, který nabízí vyvážený poměr teorie a praxe a studenty seznámí se základními trendy v oblasti světové logistiky, HR, PR nebo mezinárodního práva.
Probojovat se do vrcholného managementu a určovat směřování společnosti může být pořádná fuška. Ukážeme vám, jak ostré lokty má správný leader a jak uřídit provoz, marketing i personalistiku. Vyzkoušíte si, jak správně sestavit strategii úspěšné firmy, nastavit marketingovou komunikaci, řídit lidské zdroje nebo si osvojíte aktuální trendy v managementu. Máte jasno o své budoucí kariéře nebo si jen chcete doplnit znalosti v konkrétní oblasti? Pak uvítáte možnost výběru studijního zaměření, které je programově ušito přesně pro vás.
Výběr studijní profilace dává studentům možnost úzce se specializovat na konkrétní tématiku vycházející ze studijního programu Ekonomika a management a věnovat se detailněji oblastem, které je zajímají. Na základě splnění profilačních předmětů obdrží studenti certifikát dokládající jejich profesní způsobilost a kompetence v dané oblasti. Certifikát mohou studenti obdržet již v průběhu studia.
ŘÍZENÍ
PODNIKU
Pro budoucí manažery, kteří mají jasný cíl.
PODNIKÁNÍ
A INOVACE
Pro odvážlivce, kteří se nebojí jít s kůží na trh.
KRIZOVÝ MANAGEMENT
A KOMUNIKACE
Pro PR a marketingové nadšence, kteří ví, jak důležité je být připraven.
Economics and Management
Pro uchazeče, kteří se chtějí prosadit na poli mezinárodního byznysu, jsme připravili anglický studijní program Economics and Management. Jeho cílem je vychovat odborníky, kteří si poradí s každou zapeklitou situací a budou se moci opřít o neprůstřelnou znalost manažerských procesů i vyšperkovanou Business English.
Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Nastavení cookies" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies. Souhlasíte s používáním cookies?
Zprostředkovávají základní funkčnost stránky, web bez nich nemůže fungovat.
Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.
Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.