Nabídka publikací
Ekologické zdanění a modelování jeho dopadů
CENA: 350,-
Nekonvenční metody řešení ekonomikých a manažerských úloh
Publikace představuje přístupy umělé inteligence pro počítačovou formalizaci expertních mentálních modelů a jejich využití v rozhodovacích systémech. Použity jsou metody jazykové interpretace analytických funkcí, fuzzy expertních systémů, pravděpodobnostního modelování, vícekriteriálního fuzzy rozhodování, fuzzy-neuro-genetického multiagentového modelování, fuzzy-genetické lineární a nelineární regresní analýzy, fuzzy-stochastické analýzy a predikce s využitím fuzzy a waveletové transformace. Simulace ukazují příklady z oblastí ekonomiky a managementu. Kniha je určena výzkumníkům, odborným pracovníkům a studentům společenských i technických oborů zabývajících se aplikací moderních modelovacích a rozhodovacích informačních technologií využívajících přístupů umělé inteligence.
CENA: 239,-
Strategie úspěšného podniku
CENA: 532,-
Logistický management
Monografie se soustředí na přiblížení teoretických poznatků vědců a praktických zkušeností expertů v oblasti logistického managementu, ilustrované na případových studií firem jako např. DHL Express.
Vybrané příklady názorně ukazují fungování jednotlivých trendů logistického managementu v reálné podnikové praxi, zatímco teoretické poznatky jsou směřovány k definování aktuálních nástrojů zefektivnění jednotlivých procesů v rámci podnikové logistiky. Publikace tímto stylem představuje problematiku jako uspořádání pracovišť v podniku, požadavky k plánování pro efektivní skladování či rozdělení úrovní poskytování logistických služeb.
CENA: 290,-
Hospodářská politika a regionální rozvoj
Kolektiv autorů prezentuje různé aspekty ekonomiky regionálního rozvoje, vybrané problémy této oblasti a návrhy jejich řešení. Snahou publikace je položit základy vnímání individuální iniciativy ekonomických subjektů (malých a středních firem, ale i domácností) jako reálného neoddiskutovatelného základu pro rozvoj regionu a celé ekonomiky.
Z publikace tak může těžit odborná veřejnost, ale i širší obec čtenářů z řad posluchačů VŠ převážně ekonomického zaměření, kteří mají zájem o tuto část hospodářské politiky v teoretické rovině i v jejích praktických aplikacích.
CENA: 250,-
Strategické řízení podniku v superturbulentním globálním světě. Díl IV: Od snu k realitě
Publikace je založena na představení příkladů praxe, na nichž autor ilustruje základní principy strategického řízení podniku a způsoby formulace samotných strategií.
Příklady z praxe však nejsou určeny k přímému napodobení, ale k inspiraci k aktivnímu a kreativnímu řešení strategických problémů, před nimiž manažeři v dnešním světě stojí. Proto je mimo manažery kniha vhodná i pro studenty oborů s podnikatelským a ekonomickým zaměřením, jelikož podněcuje k zamyšlení nad koncepty problémů, se kterými se mohou v budoucnu střetnout.
CENA: 160,-
Strategické řízení podniku v superturbulentním globálním světě. Díl V: Aktivně vytvořit budoucnost
Publikace je koncipována jako metodický návod k tomu, jak postupovat při zpracování strategie. Vychází z poznatku, že celková strategie podniku musí obsahovat přesně definované a koordinované operace směřující k dosažení vize podniku v postupných krocích, aby například nedošlo k nesouladu mezi strategií pronikání na nové trhy s finanční strategií. Studentům oborů podnikatelského zaměření přijdou vhod úkoly týkající se jednotlivých kapitol, jejichž zpracování prohloubí studentovi stávající znalosti a připraví na eventuální řízení vlastního podniku. Je dobré si však uvědomit, že publikace prezentuje „kostru“ strategie, jež však čtenář musí naplnit vlastním podnikatelským nápadem.
CENA: 286,-
EMI
EMI (Ekonomika Management Inovace) je nezávislý odborný open access časopis, který se zaměřuje na publikování původních vědeckých článků, přehledových článků na bázi Literature Review, Scoping Review, Systematic Review a vědecké recenze nově publikovaných monografií nebo vědeckých článků v oblasti ekonomiky, managementu, informatiky a příbuzných vědních oborů.
Publikovány jsou příspěvky v anglickém, českém a slovenském jazyce.
CENA: 99,-
Firma 21. století
Kniha je určena managerům, podnikatelům i studentům vysokých a odborných škol, kteří se připravují na managerskou či podnikatelskou kariéru.
Publikace prezentuje praktické rady a tipy založené na zkušenostech z praxe s cílem podnítit (budoucí) podnikatele k zajištění celosvětové konkurenceschopnosti svých firem dle principů, na jejichž základě by firma 21. století měla fungovat. Principy rozebírané v knize jsou například „inovativnost“, „rychlost a pružnost“ či „ucelený systém řízení a plánování“.
CENA: 265,-
START UP – od nápadu k efektu
Text se nezabývá vznikem nápadu jako takovým, ale vychází z předpokladu, že nápadem (či nápady) již disponujete a potřebujete se dostat přes proces jeho vyhodnocení, který povede k zamítnutí či realizaci nápadu. Jednotlivé kapitoly ukazují, jak se v tomto procesu zorientovat a postupovat pro co nejlepší výsledek. Součástí publikace je také tabulka, které zaznamenává postup od nápadu až k jeho realizaci v časové posloupnosti.
CENA: 159,-
Problémy poptávky ve zdravotnictví
Poptávka má pro jakoukoliv instituci klíčový význam, v kontextu zdravotnictví má ovšem svá specifika. Zdánlivě je nekonečná: sociální aspekt zdravotnické péče vede k volnějšímu dodržování rozpočtových pravidel (deficity nemocnic jsou vždy nějak uspokojeny) a vědecký pokrok umožňuje provádět dříve nemyslitelné zákroky a tudíž může pomoci stále specifičtějším lidským problémům.
To vše vede k tomu, že v našich zdravotnických zařízeních není problémům poptávky věnována dostatečná pozornost. Tato publikace analyzuje jednotlivé druhy poptávky a dopady na zdravotnictví v důsledku jejich změny.CENA: 40,-
Facility management ve zdravotnických zařízení
Silný TOP management zdravotnického zařízení
V každém současném zdravotnickém zařízení se protíná průsečík všech globálních vlivů světa. Projevují se zde vlivy ekonomické, politické, vědecko-technické, demografické, sociální, právní, ekologické. Důsledky těchto vlivů se musí nezbytně promítnout do manažerských rozhodnutí i do běžných aktivit.
Manažer, který toto nedokáže, není schopen zajistit konkurenceschopnost svého zařízení, což je nezbytné pro dlouhodobý rozvoj a přežití firmy. Tato publikace čtenáři přináší přehled faktorů ovlivňující tuto sílu a efektivitu top managementu ve zdravotnickém prostředí, ze které může ale čerpat inspiraci pro zlepšení konkurenceschopnosti i v jiných odvětvích.CENA: 20,-
Absolutní orientace na zákazníka zdravotnického zařízení
Absolutní orientace na zákazníka znamená, že doslova všichni pracovníci jsou si vědomi, že přežití a úspěch zdravotnického zařízení plně závisí na zákaznících v podobě pacientů a pojišťoven.
Publikace přináší přehled konceptů jako superprodukt, vnímané hodnoty, či cyklus péče a jejich význam pro efektivní fungování zdravotnického zařízení.
Předpověď vývoje světa do roku 2025
CENA: 20,-
Očekávaný globální vývoj světa a jeho důsledky pro zdravotnictví
Současný svět je globální, superturbulentní, superkonkurenční. Vše je vzájemně propojeno, doslova „vše souvisí se vším“.To platí v plné míře i ve zdravotnictví. Výskyt určité choroby ve vzdálené, nám téměř neznámé asijské provincii vyvolá okamžitou reakci u našich virologů a iniciuje nákup speciálních léků. Vývoj medicínských metod je raketový.Z těchto důvodů každý, kdo se zabývá managementem ve zdravotnictví, musí znát alespoň základní tendence rozvoje světa a jejich komplexní důsledky, jež ilustruje publikace, kterou právě držíte v ruce.
CENA: 30,-
Ucelený systém řízení zdravotnického zařízení
Autor představuje jednotlivé aspekty řízení zdravotnického zařízení, od operativních plánů po individuální rozhodování manažerů a zaměstnanců. Popisuje jejich důležitost a efektivní implementaci do zdravotnického zařízení jako jednoho celku, který je schopný zajistit kvalitní péči pacientům a udržovat svou konkureneschopnost v dnešním soustavně měnícím se světě.
Objednávka publikací
Pozn: Cena za dopravu - dle aktuálního ceníku české pošty. Platba předem převodem na účet, nebo pro školy a firmy na fakturu.