Ústav marketingu a multimédií
RNDr. Jiří Lošťák, Ph.D.
Manažer ústavu
Excelence ústavu
- Management franšíz
Ústav Marketingu a multimédií nabízí získání znalostí i zkušeností z reálného marketingu pro užití ve firmách, podnicích i institucích. Mezi specializace ústavu patří mj. „Principy budování a rozvoje obchodních sítí v zemích SEE“, kde lze získat exkluzívní informace,
jak postupovat při realizaci podnikatelského nápadu, od jeho vzniku, ověření, dokumentaci až po expanzi podniku (podnikatelského nápadu) nejen v regionu, ale i do zahraničí např. formou franšízingu. Franšízing je považován za „Distribuční systém“ 21. století. Ústav umožňuje, díky vyžití nejmodernějších technologií, zapojení studentů do příprav i realizací marketingových strategií pro školu nebo pro partnerské firmy. Přednášky jsou doplněny exkurzemi, diskusními panely s podnikateli, reálnými případovými studiemi, eventy apod.
Pracovníci

Mgr. Monika Tomašovičová
Externisté
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Bc. Miroslav Roth
Excelence
- Management franšíz