PR a marketing

studijní program: Bc. Ekonomika a management

Pro odvážné kreativce a komunikativce

Komunikace vám nikdy nebyla cizí, nebojíte se mluvit a klávesnice tančí radostí, když sepisujete jakýkoli text? Pak se vrhněte do světa PR a marketingu. Pomůžeme vám se zorientovat ve světě Public Relations, zdokonalit v kreativních činnostech a ukážeme vám, jak správně vyhodnocovat marketingové aktivity.


Předměty profilace

Marketing
Marketingový výzkum
Management 1
Management 2
Psychologie zákaznika
Nástroje pro online marketing
Public Relations
Trendy v marketingové komunikaci

Studiem profilace získáte

Přehled o marketingových trendech

Praktické dovednosti při tvorbě reklamních kampaní

Zkušenosti nezbytné pro tvorbu lovebrandu

Více o profilaci:

Zaměření PR a marketing uvede studenty do oblasti firemní komunikace. Pod vedením Tomáše Jelínka, jednoho z největších českých odborníků na PR a bývalého poradce Václava Havla, se dozví, jak udržovat vztah s médii nebo jak nastavit krizovou komunikaci. Během studia dále zjistí, jak spravovat sociální sítě, sestavit komunikační mix, nebo které marketingové nástroje mohu při své práci využít. Veškeré teoretické poznatky studenti aplikují v rámci odborné praxe v partnerských organizacích MVŠO či pod záštitou oddělení PR a marketingu MVŠO.